Талисман
ФОРУМ КАМИНИ • Виж темата - SEO Оптимизация на уеб страница за търсачки


ФОРУМ КАМИНИ

форум за камини и нещата наоколо
Дата и час: Август 19th, 2018, 7:39 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



stan

ars


Напиши нова тема Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: Февруари 12th, 2012, 6:08 pm 
Site Admin

Регистриран на: Ноември 4th, 2011, 8:45 pm
Мнения: 673
1. Намерете ключови думи.

Изберете ключови думи свързани с вашия бизнес. Помислете кои думи са най-вероятни да накарат хората да направят това, което вие искате те да правят и се съсредоточете върху тези думи. После изберете една дума(или фраза) която да използвате на една от страниците на вашия уеб сайт.

2. Сложете ключовите думи в заглавието.

Заглавието на уеб страницата(в titlе тага) е едно от най-важните неща, които Google и останалите търсачки използват за да определят какво има на самата страницата. Сложете вашата ключова дума или фраза в заглавието на страницата, но не го правете много дълго.
3. Сложете ключовите думи в адреса на страницата.

Google и останалите търсачки също така използват и текста в URL адреса на страницата за да определят съдържанието и. Добре би било да използвате ключова дума или фраза в URL адреса на уеб страницата както и в папката/директорията в която се намира самата уеб страница(структурата).

4. Сложете ключовите думи в мета информацията.

Докато мета информацията(описание и ключови думи) не е толкова важно, то също се зачита от търсачките. Възползвайте се от тях като сложите вашата ключова дума(фраза) в тях. Описанието трябва да бъде разбираемо, да се чете добре и да има смисъл и за хората, не само за търсачки. Не прекалявайте с тяхната дължина – малко е повече!
5. Сложете ключовите думи в H1 таг.

В H1 обикновено се намира заглавието на уеб страницата или някакъв удебелен текст в горната част на вашата страница. Google и останалите търсачки виждат това и поставят допълнително значение на думите в H1 таг. Подсигурете се вашата ключова дума или фраза да присъства и там.

6. Използвайте ключови думи в съдържанието.

Поставянето на ключовата дума в съдържанието на уеб страницата, показва на търсачките, че в действителност тази страница се отнася за тази ключова дума и трябва да бъде включена в резултатите от търсенето. Чували сме от „експерти“, че трябва да използвате ключовата дума от 4-6 пъти до 10-12 пъти в уеб страницата. Нашият съвет е просто да пишете текста по естествен начин.

7. Следете вашия ранк.

Дайте време на търсачките да направят техните си неща(няколко дни) и продължавате да проверявате вашия ранк и да следите прогреса на страницата си.



извор: http://collapse.bg/

_________________
Изображение
камини - http://www.zidkam.com


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Февруари 13th, 2012, 8:38 am 
Site Admin

Регистриран на: Ноември 4th, 2011, 8:45 pm
Мнения: 673
http://www.submitexpress.com/analyzer/

Използвайки този инструмент можете да:

- Вижте как търсачките анализират вашите конкуренти уеб сайт
- Да получите полезни съвети за това как да се подобри вашите мета тагове
- Проверка на ключови думи, използвани на страницата и да намерят плътност дума
- Проверете уеб сървърна операционна система, където се хоства сайта
- Проверка на времето за зареждане на уеб сайт
- Проверете размера на файла на уеб сайт
- Проверка на URL адреси и линкове, намерени на страницата

СЕО инструменти

http://seovisia.com/seo_check.php - Проверка за класирането на сайт в Гугъл

_________________
Изображение
камини - http://www.zidkam.com


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Март 16th, 2012, 8:47 am 
Site Admin

Регистриран на: Ноември 4th, 2011, 8:45 pm
Мнения: 673
SEO блог на Васил Тошков

http://toshkov.com/

_________________
Изображение
камини - http://www.zidkam.com


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Април 21st, 2012, 2:27 am 
Site Admin

Регистриран на: Ноември 4th, 2011, 8:45 pm
Мнения: 673
Как да разбираме търсачките?
много добра статия за SEO
http://lilacor.com/%D0%B8%D0%BD%D1%82%D ... %82%D0%B5/

--------------------------------------------
файлът robots.txt

Какво е Robots.txt?
Файла robots.txt е текстов файл, чието единствено предназначение е да укаже на роботите на търсещите машини кои папки и файлове могат да индексират и кои не бива да бъдат индексирани. По-точно файла robots.txt съдържа списъка на тези файлове и папки (директории) от сайта, които не трябва да бъдат индексирани от търсещите машини.

Освен това чрез този файл може да се укаже определен файл да бъде забранен за индексиране от дадена търсачка, но да бъде разрешен за индексиране от друга търсачка, която няма да бъде в списъка на robots.txt.

Файлът robots.txt се поставя винаги в основната директория, т.е. адреса му трябва да бъде http://your-domain.com/robots.txt,
а не например http://your-domain.com/folder1/robots.txt

Името на файла трябва да е с малки букви - robots.txt, а не например Robots.txt или ROBOTS.TXT

Отделните записи в robots.txt се разделят с празен ред.

Този файл се използва когато на хостинга има различни файлове, например скриптови файлове и др., които е по-добре да не бъдат индексирани.

Файла robots.txt има определен формат на записване, който трябва да се спазва.

Файла съдържа два основни типа записи

1. Запис, указващ робота на съответната търсачка.
Този запис има следния вид:

User-Agent: име на робот

Тук под "име на робот" се има предвид името на претърсващата програма на съответната търсачка. Например името на робота на Гугъл е Googlebot. Следователно ако искате да забраните индексирането на определени папки или файлове от Гугъл, трябва да напишете:

User-Agent: Googlebot

От казаното става ясно това, което беше споменато и по-горе, че чрез robots.txt може да се укаже не само кои папки и файлове да не бъдат индексирани, но също се указва и кои точно търсачки да не индексират определени файлове и директории. Т.е. възможно е да се забрани индексирането на даден файл от една търсачка (и да се разреши индексирането на същия файл от всички други търсачки, доколкото те няма да бъдат указани в списъка в robots.txt). За целта е необходимо да се знаят названията на претърсващите програми на търсачките. Обикновено търсещите машини дават информация за роботите си на страницата на съответната търсачка и обикновено (но не винаги) имената на роботите включват в себе си името на търсачката - както е в случая с Googlebot. Списък на роботите на търсещите машини може да видите на следния адрес: http://www.robotstxt.org/wc/active/html/

Като значение на user-agent може да се зададе знака "звезда" (user-agent: *). В такъв случай записите с указаните по-долу забранени
за индексиране файлове и папки ще важат за всички търсещи машини, за които няма изричен запис user-agent: име на робот.
Във файла robots.txt може да има и само един запис-указание за имената на роботите във вида:

User-Agent: *

В такъв случай записите с указаните забранени за индексиране файлове и папки ще важат за всички роботи на всички търсещи машини.

Всеки робот трябва да бъде указан на отделен ред, макар че този стандарт беше разширен и сега е възможно
няколко робота да се укажат с един запис User-agent, като имената им бъдат разделени с табулатор (бутон Tab).



2. Втория запис указва кои точно файлове или директории да не се индексират от съответния робот. Този запис има вида:

Disallow: точно указване на пътя до име на файл или папка, които са забранени за индексация

Например ако желаете търсещите машини да не индексират файла в основната директория script.php, директорията cgi-bin,
файловете file1.html и file2.php, намиращи се в директория dir1 и цялото съдържание на папка dir2, намираща се в папка dir1,
трябва да въведете в robots.txt следния запис:

Disallow: script.php
Disallow: /cgi-bin/
Disallow: /dir1/file1.html
Disallow: /dir1/file2.php
Disallow: /dir1/dir2/

Ако в директорията dir1 има 3-ти файл, например file3.html, той ще може да бъде индексиран, a file1.html file2.php няма да бъдат индексирани.
Ако в dir1 няма други файлове, които бихте искали да бъдат индексирани от търсещите машини, тогава може да забраните индексирането на file1.html и file2.php като напишете само

Disallow: /dir1/

При писането на записите robots.txt има следните особености:

- може да напишете само началните букви с наклонена черта отпред, например:

Disallow: /scr

В такъв случай няма да бъдат индексирани нито един един файл и папка, чието название започва с тези букви.

- ако запишете само

Disallow:

роботите ще индексират целия сайт

- ако запишете

Disallow: /

нито един файл и папка няма да бъдат индексирани

Ако желаете да сложите някакъв пояснителен коментар, който да не се отрази на работата на файла robots.txt, може да направите това, като започнете реда на коментара с диез (#), например:

# Това е първи ред коментар
# и това е 2-ри ред коментар

При писането на robots.txt трябва да се спазват следните правила:

- да не се оставя празен ред в един запис (празния ред се таксува като разделител на два записа)
- всяко указване на папка или файл трябва да бъде на отделен ред

Някои роботи, сред които и робота на Гугъл - googlebot - могат да възприемат забрана за индексиране на файлове с определено
разширение, например:

Disallow: *.php

ще забрани индексирането на всички файлове с разширение .php

Трябва да се има предвид, че не всички роботи на търсещи машини се съобразяват с указанията, дадени в robots.txt

Файлът robots.txt не може да служи за "скриване" на важни папки и файлове, до които не желаете да имат достъп странични хора,
защото този файл е достъпен за всички и e известно, че може да се види на адрес your-domain.com/robots.txt

За да напишете robots.txt отворете някакъв прост текстов редактор, например Notepad и съхранете файла като robors.txt

ПРИМЕРИ:

# Пример за разрешаване на всички търсещи машини
# да индексират всички папки и файлове на сайта
User-Agent: *
Disallow:

# Пример за забрана на всички търсещи машини
# да индексират всички папки и файлове на сайта
User-Agent: *
Disallow: /

извор: http://info.host.bg

_________________
Изображение
камини - http://www.zidkam.com


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Май 22nd, 2012, 3:58 pm 
Читатели

Регистриран на: Май 2nd, 2012, 10:56 am
Мнения: 28
Ето и един доста добър сайт с подробни обяснение що е то оптимизиране на сайт и полезна информация и инструменти за следенето на сайта ви. Аз съм научил доста нещица от там и са ми били от полза.
http://ganbox.com

_________________
котли на пелети,котел на пелети, камини на пелети


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Юни 10th, 2012, 2:28 pm 
Site Admin

Регистриран на: Ноември 4th, 2011, 8:45 pm
Мнения: 673
справочник със работещи примери html, css, php

http://www.w3schools.com/tags/tag_textarea.asp

_________________
Изображение
камини - http://www.zidkam.com


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Юли 13th, 2012, 9:41 am 
Читатели

Регистриран на: Май 2nd, 2012, 10:56 am
Мнения: 28
Едно допълнение, към първия пост - Гугъл ботовете вече не зачитат толкова meta таговете (keywords, title tag), най-голяма сила за СЕО в момента остава добре структуриран Meta Description tag (описанието) на сайта .

_________________
котли на пелети,котел на пелети, камини на пелети


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Ноември 3rd, 2012, 7:32 am 
Site Admin

Регистриран на: Ноември 4th, 2011, 8:45 pm
Мнения: 673
Това потвърдено ли е, или е емпирично твърдение?
Ботовете според мен зачитат най много съвпадението м/у заглавието, описанието, ключовите думи и съдържанието. Колкото по разнообразно и голямо е толкова по добре. :popcorn:
Много важна е и офпейдж оптимизацията, т.н. връзки от други сайтове и посещенията от тях.
Според последните "упдейти" на гугъл изключително важно правило е разнообразяването на ключовите думи, с които линквате към сайта. еднообразието от ключови думи води до наказание на сайта след последните ъпдейти в алгоритъма на гугъл.

Изображение

http://searchenginewatch.com/article/21 ... timization

_________________
Изображение
камини - http://www.zidkam.com


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Ноември 21st, 2012, 8:53 am 
Site Admin

Регистриран на: Ноември 4th, 2011, 8:45 pm
Мнения: 673
Liveblog: Новите SEO правила

извор:
http://vasvalch.com/


Изображение


Повече за създаването на бранд от гледна точка на Google:
- реални хора (с реални профили в социалните мрежи, реални снимки, реална активност към Google)
- реален адрес, с реална информация за контакт и реални снимки
- автентични акаунти в социалните мрежи (на марката), които се обновяват и имат последователи
- регистрирации в държавни и регионални сайтове (промишлени палати и др.)
- трафик от различни източници
- търсения по бранд-име
- офлайн маркетингови и рекламни кампании (напр. можете да си сложите снимки от събитието в профилите онлайн)


За да не ви бият панди и пингвини, важно е да имате:
- разнообразни връзки и anchor text (било то бранд, URL, без anchor). 50% от топ 1/3 на входящите ви връзки трябва да имат бранда в anchor text
- тематични микросайтове с качествено съдържание, които линкват към вас. Те трябва ясно да са означени като ваши.
- мрежа от тематични сайтове и guest blogging в релевантни блогове и авторитетни/релевантни сайтове
- инвестиция в качествено съдържание
- маркери, които показват, че сте реален бизнес и имате реални хора
- активност в социални мрежи
- БРАНД! Не работете върху ключовите думи, а върху своята марка.


Пингвинът все още не се лекува напълно (под 50% от позициите се връщат). Но пък можете частично да се лекувате от пингвини с:
- естествени връзки
- връзки от тематични сайтове (напр. форуми и блогове)
- връзки от новинарски сайтове, но само в релевантни статии
- връзки от региоанли сайтове (напр. правителствени, браншови…)
- връзки от брандови сайтове в същата ниша (ваши доставчици, глобален бранд, представлявани от вас марки)
- авторитетни експерти (с rel=”author”), които ви дават връзки или пишат съдържание за вас

Не ползвайте 301 redirect, ползвайте canonical – с 301 прехвърляте не само link juice, но и наказания.


Проверявайте и изходящите си връзки – ако линкват към нискокачествени страници, вие също ще бъдете наказани.


Минаваме на Пингвините. Те кълват по:
- целеви ключови думи в anchor text на входящи връзки
- exact match домейни
- купени връзки, линкове от нискокачествени източници, спам коментари (пишете дълги и обосновани коментари по релевантни теми)
- връзки от нерелевантни източници
- подозрително бързо нарастващи връзки
- сайтове с лоша история (наказвани от Google преди)
- сайтове с по-малко от 20-30 страници
- сайтове, които не са обновявани скоро
- сайтове с много нисък трафик или кратък престой на потребителите


Добрата новина – Панда се лекува. Как:
- премахвате страниците с нискокачествено съдържание (къси текстове и т.н.)
- добавяйте само висококачествено съдържание
- пренасочване с 301 или canonical на дублирани страници
- за да премахнете дублираното съдържание, махнете тагове и дублиращи се категории
- създавайте уникално title/description съдържание (какво във вашия сайт, така и за цялата мрежа). За да сте сигурни, ползвайте освен ключова дума и бранд, за да сте уникални.


Панда лови основно:
- съдържание под 1 абзац
- нискокачествено (автоматизирано) съдържание
- дублирано съдържание – сериозен проблем при ползване на CMS и e-магазини, където има много дублирани страници (напр. категории и др.)


При засегнати от Панда сайтове те могат да започнат да се позиционират лошо дори при търсене на цял абзац от сайта!


Пак почваме с цифри: над 45% от топ 10 БГ сайта са пострадали от панди и пингвини. От тях:
- 40% са излязли от резултатите изцяло
- 30% имат понижение на някои ключови думи
- 20% имат сериозни понижения в позициите на всички търсения
- 10% имат по-малки понижения по почти всички търсения


Започна Огнян Младенов с презентация за борбата с панди и пингвини. Много цифри следват, презентацията можете да видите тук: http://www.slideshare.net/oggin/seo-seminar-is


“Успешният текст е с дължина от около 300 думи, има грабващо заглавие и зашеметяващ край. Той описва продукта, изтъквайки ползата от придобиването му. Пише се веднъж и не се преправя никога. Той е машина за масово поразяване. Той е… успешният текст.” – чудесно обобщение от Любо!


Успешното съдържание има една функция – да продава. Текстовете в социалните медии обаче не продават продукти, те ви купуват влияние.


За да бъде текстът адекватен, първо трябва да се проучи таргет групата и да говорите директно на тази група с послания, които са адекватни и които провокират правилните мотиватори.


Десетте ключови думи в успешния контент:
- Вие (потребителят се интересува от себе си)
- безплатно
- гарантирано
- лесно
- ново
- доказано
- работи
- спестявате
- най-доброто
- полза
(designbysoap.co.uk)


Грешки при създаването на съдържание:
- удавяне на съдържание с ключови думи
- ползване на инструментите като Google Keyword Tool немарливо
- избор на грешни ключови думи и липса на смислови гнезда
- изваждане на думи от контекста
- липса на периодичен анализ на ключовите думи – ползване на анкети и искане на обратна връзка
- разминаване между цел на контента и ключовите думи


Техники за успешен контент:
- повторение 2-3 пъти на основното послание в текста
- напомняне защо – предполагайте въпросите и давайте отговорите превантивно
- съгласуваност на посланията – като идея и като стил
- давайте примери
- използване на сравнения
- показване на проблема
- представяне на светлото бъдеще с придобиване на продукта
- подкана да станат част от нашата общност
- адресиране на възражения: “скъп ли е продуктът, може ли да ми навреди, мога ли да спя с него” (най-честите възражения, според официално изследване)
- разказване на истории


Малко цифри:

65% от съдържанието трябва да продава продукта – то създава първоначалната представа за продукта.

Заглавия трябва да има дори за отделна секции на сайта – привлича вниманието на потребителите до 72% и ви печели първите секунди за убеждаване.

Разчупвайте съдържанието с подзаглавия – те носят м/у 18-22%. Трябва всяка част от текста да може да съществува съмостоятелно и да носи ясно послание.

Край и заключение: 8%


Любомир Любомиров за копирайтинга и контента:

Успешно съдържание е това, което води до определено действие.

Контент: съдържание, базирано онлайн, с достатъчно ясно послание или което носи информация за потребителя.

_________________
Изображение
камини - http://www.zidkam.com


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Юни 30th, 2013, 4:35 pm 
Читатели

Регистриран на: Май 2nd, 2012, 10:56 am
Мнения: 28
Ето и няколко полезни безплатни сео инструмента за проверка на състояние на уеб сайт - http://tedbg.com/seo

_________________
котли на пелети,котел на пелети, камини на пелети


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Юли 31st, 2015, 9:29 am 
Site Admin

Регистриран на: Ноември 4th, 2011, 8:45 pm
Мнения: 673
http://seoteo.info/seo-%D0%BE%D0%BF%D1% ... %BA%D0%B8/


пинг на сайт

https://pingler.com/

Pingmylink.com/Submit

Pingomatic.com

Feedshark.branbliss.com

Pingoat.com

_________________
Изображение
камини - http://www.zidkam.com


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Август 9th, 2015, 8:22 am 
Site Admin

Регистриран на: Ноември 4th, 2011, 8:45 pm
Мнения: 673
http://seos.bg/%D0%BE%D0%BF%D1%82%D0%B8 ... %B8%D1%8F/

_________________
Изображение
камини - http://www.zidkam.com


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 12 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Zidkam


Камини,Барбекю,Пещи
http://zidkam.com/


stan